Pages

Monday, October 29, 2007

tinggalkan aku.

Kata mu cinta telah tiada
Sendiri aku menahan pedih ini
Hilang semua rasa
Habis begitu saja
Untuk bersama buat selamanya

Kata mu dia yg lebih sempurna
Dia lagi jiwa
Dia nafas asmara

Bisikan kata-kata akhirmu itu
Menusuk jiwaku
Kini kau dtg utk kembali pada ku lagi

Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau ada
Kembali lagi ke dlm cerita hidupku ini
Ku bahagia tanpa dirimu
Biar begini adanya aku
Tanpamu ku temukan sinarnya

Usah lg kau guris hatiku
Ku tak mahu lg merasakan
Hadirmu dlm duniaku
Pergilah.. Dari hidupku

Tak ingin kau ada

Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau ada
Kembali lagi ke dlm cerita hidupku ini
Ku bahagia tanpa dirimu
Biar begini adanya aku
Tanpamu ku temukan sinarnya

Tanpamu.. Ku temukan.. Sinarnya.....

(a song by Anuar Zain)

0 comments: