Pages

Saturday, January 19, 2008

kelmarin.

Kelmarin ku tanya apakah salahku?
Dan jawabnya diam saja
Kelmarin ku tanya apakah kau rindu?
Dan jawabnya hanyalah pandangan hampa

Ku kira ada yang keliru
Sampai tak ada cara mengungkapkannya

Aku tak apa
Yang ringan saja

Kelmarin ku tanya apakah kau rindu?
Dan jawabnya hanyalah pandangan hampa
Dan kelmarin ku lihat gambar bekas pacarmu
Terpasang lagi jadi lukisan
Eh terserah kalau masalahnya cuma itu
Simpan saja buat agendamu sendiri

Aku tak apa
Yang ringan saja

Jika begini jalan akhirnya
Tak perlu lagi aku bertanya
Jika begini namanya cinta
Biar ku cari yang lain saja


A song by Farhan AF4

17 comments:

Amy Licious said...

sis, rasanya lirik tu salah...

Simpan saja buat AGENDAmu sendiri

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

tq bebehhh! ;)

kunyit nguyen said...

Yang ni sesuai utk liza...hihihi
lagu dari anuar jeng...

Tinggalkan Aku

Katamu cinta t'lah tiada
Sendiri aku menahan pedih ini
Hilang semua rasa, habis begitu saja
Untuk bersama buat selamanya

Katamu dia yang lebih sempurna
Dialah dijiwa, Dia nafas asmara
Bisikan kata-kata akhirmu itu
Menusuk jiwaku
Kini kau datang untuk kembali
Padaku

CHORUS
Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau ada
Kembali lagi kedalam
Cerita hidupku ni
Kubahagia tanpa dirimu
Biar begini adanya aku (karna)
Tanpamu kutemukan sinarnya

Bisikan kata akhirmu itu
Menusuk jiwaku
Kini kau datang untuk kembali
Padaku lagi

Bridge:
Usah lagi kau guris hatiku
Ku tak mahu lagi
Merasakan hadirmu dalam duniaku
Pergilah dari hidupku

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

hahaha.. tis is the song that i played over n over after 'kejadian'.

he came back n insisted to remain our friendship, but..

kunyit nguyen said...

terrer kan kita..kihhik...

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

mmg tererr..cayalahh!! :D

kunyit nguyen said...

skrg ni pon tgh dgr,rasa puas hati la...:D

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

Heheh..layan aje la kan. Menyedapkan hati yg sedang lara. Eh, yeke lara? :p

kunyit nguyen said...

tak payah lara dah...cuba dgr "i'm the lucky one' plak...hihi

Heldamelissa (",) said...

:)

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

Haha! Emmm.. I know i'll hear that song whole-heartedly someday.. :)

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

*wink3*

Heldamelissa (",) said...

hehehe..lama tul tak dengar lagu..

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

Laa nape tak dgr? Kan byk lagu dlm hdisk tuuu..pilih aje yg mana berkenan. :p

Heldamelissa (",) said...

tu lee...tak de masa sekarang nie...sibuk je memanjang...
tak macam dulu bleh online selalu...

Ieja @ Ariza Mohamed Saleh said...

Ooo.. Padan la.. Bz rupenye.. Heheh

Heldamelissa (",) said...

ahaa...tu pasal dah jarang..hehehe....