Pages

Monday, December 22, 2008

Histeria!!

Hehehee.. aku bukan tgh histeria sebab kena rasuk tapi aku 'histeria' kerana dapat menghabiskan masa bersama family, menghabiskan masa 'menembak' pada hari Sabtu semalam. Di taman tasik shah alam :). Walaupun dalam keadaan flu dan asthma yang menggila. Aduh. Mujurlah lepas je outing aku terus ambik ubat kat hospital. Ah.. doktor kembali mem-preskripsi-kan aku Prednisolone. OMG.. am sure will gain weight again. :(

Oh, ya. Gambar-gambar semasa outing di taman tasik akan ku muat-naik nanti. Tunggu ya.

Sebenarnya tajuk entry ni saja je nak bagitau yang aku dah tengok HISTERIA. Dan aku rasa macam nak tengok lagi sekali. Jom? :D

6 comments:

skatype said...

salam sis..
histeria mmg bestkan.
tp syer loum tgk ag ler.
just tgk preview kat tv.
hehee'

Ieja said...

skatype,
hello.
a'ah memang best. nanti saya buat short review pasal filem ni ya.
sekarang mahu buat kerja dulu. hihihik.

lizz said...

oh, saye pun mau jugak bace review awak sis ieja. wakakakakaakakaka!!!

DilOt said...

cepat ar lak letak review ko sis ieja...aku x tgk lg...

Ieja said...

lizz, diam la kau.
tak syok aku nak buat keje ni hah.
hahahaahhahaha. =P
dilot, kejap ya adik dilot =P

Maya Yunos said...

Ehhhhhh!!!! Bila masa pindah randah ni?! Tak bilang pun! Leh kasi gift tuk "blog warming" :P Hugsssssssssss! Miss u! :(