Pages

Sunday, December 28, 2008

Unsangkarable!

Sebetulnya aku pun tak tahu apa maksud tajuk di atas itu. Cumanya sekarang ini aku hanya mampu ungkapkan perkataan itu kerana aku tak mampu berkata apa dah!!
Aku terlalu excited dan.. apa ya? Hahahaha.. Hanya masa dan waktu yang mampu tentukan.
Apa-apa pun aku tak mengharap terlalu tinggi dan aku harap orang itu jangan juga mengharap aku terlalu tinggi kerana aku masih lagi baru dalam bidang ini..
Tapi yang aku paling harap sekali, moga diberi tunjuk ajar sepenuhnya.. insyaAllah.

Go D_____lS________! =D



Alhamdulillah...

2 comments:

Mogen Ali Rico said...

ehehhe..waaaaaaaaa..isnin ini adalah penentu bermulaa career baru cik ieja!!!

Jia yio!!!! nanti leh banjer makan MCD!!!

skatype said...

nice sgt 2 foto2 nie.
wow..
2jerk pktaan yg bermkna.
haha
sis mmg sifo..