Pages

Wednesday, December 03, 2008

Lost.

Disclaimer : Post ni takde kene mengene ngan siri tv LOST. Sila sambung google jika kamu mencari informasi tentang rancangan itu.

Lost. Apa yg aku lost? Nak kata duit, mmg byk dah la. Sesapa yg tau tu tau la. Yg taktau buat2 tau dah la ye. Lost dari segi perasaan. Boleh ek ilang mende tu. Tapi mmg betul. Aku dah takde perasaan dah skrg ni.Entahla jebon oi. Aku ni jenis yg mudah terpedaya ke? Ke aku nih senang kesian. Tapi siyes, aku mmg mcm ni. Aku tak suka bermuka-muka, aku ada satu muka je. Bukan mukabuku ye. Muka aku sendiri. Dan aku tau kelemahan aku, cepat kesian kat org. 

Tapi tu la padahnya. Akibat terlalu mempercayai dan meng-kesiankan org lain, diri aku yg menerima akibat. Tak apa, aku terima kesilapan dan kesalahan aku. Dan lepas ni menjadi pengajaran buat aku supaya jgn terlalu meletak kepercayaan pada org.

Kalau nak kira berapa banyak aku *lost*, berdasarkan kiraan kasar je mmg nampak banyak. Tapi kalau kiraan halus? Tak termasuk mahluk halus, mmg laaaaaaagi banyak.

Apa la aku merepek nih. Slalu kalau entry ala2 camnih, mula la aku nak senti.

Hmm..
Aku dah dptkan penjelasan abg dia. Akan kutunggu dia contact aku. Kalau dia or abg dia nak lari camtu je, siap la. Aku panggil angkatan-angkatan askar aku pegi menyerang. Dia takleh nak lari mana. Umah abg dia aku tau. Apa-apahal boleh roger gi sana je.


Arghhhhhhh aku bosan. Bosan nak rindu-rindu. Duhhhhhh....


*Ternampak 'seseorang'. Tapi tak sanggup nak berhadapan.. cukuplah aku hanya mengintai dari jauh........

2 comments:

lizz said...

aik?ko plak yg updated blog na?smlm aku yg beriye nk wat,ko xder idea..wakaka!!! aku tibe2 smlm ngantuk thp cipan woo..tdo lg bgs.haha!! btw, in case xdpt gak mende yg lost tuh...sile2 lah bertindak ngn lebih gans lg naa...muahaha!!!

Unknown said...

byk2 sabar..dan dapatkan semula hak-hak kamu tuh dengan cara yg bijak dan saksama k. i pray for u.