Pages

Wednesday, February 18, 2009

terlalu..


aku rela jika dia masih ada
aku rela dimarahi hari-hari (oleh dia)
aku rela diherdik hari-hari (oleh dia)
aku rela dibebel hari-hari (oleh dia)
aku rela dipaksa hari-hari (oleh dia)

tapi hari-hari ku kosong setelah dia tiada

lalu bagaimana?

aku terlalu rindu

aku nak duduk tepi dia (lagi)
aku nak urut badan dia (lagi)
aku nak bagi dia makan (lagi)
aku nak bagi dia minum (lagi)
aku nak suap dia ubat (lagi)
aku nak mandikan dia (lagi)

yang paling penting

aku nak peluk dia (lagi)
aku nak cium dia (lagi)
aku nak manjakan dia (lagi)

tapi hari-hari ku kosong setelah dia tiada

lalu bagaimana?

aku terlalu rindu.

rindu mahu menatap wajah tua itu...



terlalu....


al-fatihah kepada kedua-dua arwah ayahanda & bonda ku...

4 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

syhhh...ingat jer ko berdiri kt sini hari ni adelah kerana diorang...jgn sia-siakan harapan diorang keyh..cheer up plz..

lizz said...

hey!aku pun nak ayah aku ade sebelah aku gak, nak die belikan vcd lagu2 best kat aku. tp, yang pergi tetap pergi beb. kirimkan doa buat die k. be strong!

LoNeRaNgerSpEaK said...

cik admin..
Jangn Sedeyh2 eyh..
i noe this is tough for you..
But yg pergi tetap pergi...

sedekahkan alfatihah & doakan yg terbaik untuk mereka disana..
Alfatihah..

B strong Yeh..Cha tahu U can..=)

Mogen Ali Rico said...

ieja the best..ieja the best..ieja the best..ieja the best..ieja the best!!!!